Skip to main content

Take up a challenge !


Cześć !;)
Czy widziałeś moje pierwsze posty ? - starannie tłumaczyłam ułożone zdania z języka polskiego na angielski. Miałam dość mocny plan po wakacjach w UK. Blog będzie prowadzony w języku angielskim o moim zawodzie - higienistki stomatologicznej.
Plan potrzebował zmian po przeprowadzce do pięknego Insbrucka w Austrii ,
gdzie językiem urzędowym jest niemiecki - więc bawiłam się tym językiem również tu na blogu.

Ostatecznie wygrał polski bo nie nie jestem ani w piśnie ani w mowie biegła w żadnym z tych języków. Blog nabrał tempa ,realizowanie planów i możliwość dzielenia się nimi tu na blogu jest uznaną przyjemnością. #ambasadorkacolgate
Od września 2107 roku postanowiłam popchnąć pozostawione sprawy języków obcych. Zapisałam się na stacjonarny kurs w świetnej szkole Libris , następnie wybrałam również platformę internetową -  Supermemo.com , Bezapelacyjnie polecam obydwie drogi.
 Językowe ćwiczenia na zajęciach to głównie konwersacje ,a Supermemo magluje mnie ze słówek.
Na blogu jeszcze szeptem ale tak, wiąże swoją przyszłość z pacjentami anglojęzycznymi.

Brakowało już tylko jednego - słownictwa związanego ze stomatologią.

Polecam wszystkim książkę  : ''Open your English wider !!!''. Jest to wymagająca pozycja ale i mocno rozwijająca umiejętności językowe. Książka ta zaostrzyła mój apetyt na angielski stomatologiczny.

Pojawiła się ze swoją pracą Kasia , blogerką, higienistka , studentka amerykanistyki. Kasia zachęciła mnie kilkoma mailami do wzięcia udziału w wyzwaniu . W każdym z maili dostałam porcje informacji o nadchodzących wydarzeniach : kurs angielskiego dla branży stomatologicznej(tutaj), trzydniowe darmowe wyzwanie dot. słownictwa potrzebnego w gabinecie oraz informacje o samej Autorce.
Wszystkie świeże informacje dotyczące możliwości nauki języka online znajdziecie na stronie Homeyengish .
Świetną przygodą byłaby możliwość wymiany doświadczeń z wami. Podejmiesz wyzwanie ?
Ambasador Colgate
Galmatron

Comments

Popular posts from this blog

Welcome to "The Good Side"

June 11 ,2016 Welcome to "The Good Side" - A Haven for Dental Hygiene Enthusiasts! Hello, wonderful readers! Today marks a special occasion for "The Good Side" as we embark on a journey to explore the world of dental hygiene together. I'm thrilled to welcome you to my blog, where we'll dive into the ins and outs of oral care, share knowledge, and celebrate the art and science of dental hygiene. Why "The Good Side"? Dental hygiene is not just a profession; it's a passion and a commitment to the well-being of others. This blog is our space to foster positivity, share insights, and build a community dedicated to the pursuit of excellent oral health. About Me: Your Dental Hygiene Guide Allow me to introduce myself. I'm Patrycja, your dental hygiene enthusiast and guide on this exciting journey. With 10 of experience in the field, I've witnessed the transformative power of proper oral care and hygiene practices. What to Expect In the

Laseroterapia i Laseropunktura [fizjoterapia 1]

Czy zgodzicie się że zawód Higienistki Stomatologicznej jest traktowany nie poważnie ? Instytucje jak Szkoły Policealne tworzą kierunek , często przypadkową kadrę i wypuszczają na rynek pracownika ,który nie ma pojęcia o przyswajaniu wiedzy , potrzebie jej aktualizacji

1/90 Słodzisz?

W związku z ostatnimi wydarzeniami na Świecie możesz być jedna z osób,która zamykając swoja ksiazke pacjentów zyskała dodatkowe 9-11 h w ciągu dnia.  Mam nadzieje,że na końcu internetu znajdziesz link do mojego bloga,wejdziesz na wyżyny ambicji i razem ze mna przejdziesz przez kilka krótkich kursów